Empathy

Persoonlijke service Wij hebben aandacht voor uw vragen. Empathy heeft vriendelijke medewerkers. Gelijkwaardigheid is de basis voor onze werkwijze. Wij tonen onze overwegingen. We geven helder en duidelijk advies. Onze medewerkers zoeken zorgvuldig naar manieren om conflicten te voorkomen. We lossen emotioneel gevoelige geschillen op.

Voortvarende dienstverlening U wilt spoedig een oplossing vinden. Wij zijn u meestal binnen enkele dagen van dienst. Met een goede planning staan wij u accuraat en voortvarend terzijde. Neem gerust contact op Ook in urgente situaties zorgen wij voor een zorgvuldige reactie.

Specialistische kennis Het Empathy.nLaw team combineert juridische kennis met een invoelend vermogen in menselijk gedrag. Wij adviseren over conflictoplossing en over de preventie van ongewenst gedrag. Wij zijn expert in klachtenbeleid. Wij begeleiden dagelijks conflict en stresssituaties. Empathy.nLaw coacht & traint juristen, klachtencommissies en vertrouwenspersonen. Ervaren supervisors coachen interne klachtenbegeleiders. Wij zijn uw klankbord in contacten met autoriteiten en media.

Kwaliteit Wij beschouwen onafhankelijkheid & onpartijdigheid van onze medewerkers als belangrijkste visitekaart. Wij zijn gecertificeerd volgens de Europese norm EN 45013.

Prijswaardig Het kantoor heeft een hoge graad van automatisering. Daardoor - en door de inzet van vakkundige assistenten - kan Empathy.nLaw zijn kennis inzetten tegen zeer concurrerende tarieven. Empathy.nLaw is een goed klankbord waar wij middels publicaties gratis inzicht geven in onze werkwijze.